Prea multe carti, prea putin timp

Nu stiu cum va petreceti voi vacanta, dar mie imi vine sa dorm, sa dorm si iar…sa dorm 😀 Desi am zis ca vacanta asta o sa citesc mult si a.s.m.d, oboseala acumulata in timpul scolii ma invinge. Ca sa nu mai zic ca si in vacanta trebuie sa fac mate, fizica si germana. Dragut, nu?

Am incepute vreo 5 carti, dar niciuna nu ma face sa o citesc pana la capat. Insa azi m-am apucat de MINUNEA de R.J. Palacio si chiar imi place. Sper sa o si termin zilele astea, pana nu incepe calvarul 😀 Voi ati citit-o? Nu stiu de ce, dar presimt ca o sa ma faca sa plang la final.

Voi ce mai cititi? Ce carti ati mai cumparat in ultima vreme? Ca tot veni vorba de cumparat carti, iar sunt reduceri mari pe Elefant, in caz ca vreti sa va cumparati ceva. Eu incerc sa ma abtin, am cumparat prea multe carti in ultima vreme, si cum am mai spus nu am vreme sa le citesc. A, si primiti si 3 carti gratis daca faceti vreo comanda 😀

Ascultati si asta daca aveti ceva vreme. Am auzit multe cover-uri dupa Radioactive, dar asta e prea geniala 😉

PS: Am mai adaugat ceva carti aici 😀

Lasă un răspuns

