Recenzie ~ Magazinul de Sinucideri de Jean Teule

magazinul-de-sinucideri-jean-teule

DESCRIERE

Intr-un viitor indepartat, in Orasul Religiilor Disparute, singura speranta de a evada din derizoriul cotidian este elegantul Magazin de sinucideri al familiei Tuvache. Aici se gasesc toate cele necesare unei sinucideri stilate, personalizate, teatrale, care sa faca cinste sinucigasului – pesti otravitori, decoruri si costume de harakiri, cocktailul letal al zilei, sarutul mortii.

Toti membrii familiei – care poarta numele unor sinucigasi celebri – impartasesc parerea ca viata e o mare deziluzie si ca trebuie curmata cat mai repede. Toti, in afara de mezinul Alan, care este de un optimism incurabil. Treptat, sumbrul Magazin de sinucideri tinde sa se transforme intr-un coltisor vesel si luminos. Iar comertul cu lipsa de speranta pare sa se duca de rapa…

RECENZIE

Bine ati venit in lumea pesimistilor, depresivilor, distrusilor si sinucigasilor! =)) Doamne, carte asta e asa amuzanta si geniala, o iubesc! E o carte numai buna pentru cei care trec printr-o perioada mai grea in viata, pentru cei care s-au saturat de scoala sau pur si simplu pentru oricine! Magazinul de Sinucideri e ca o pastila de buna voie si rasete 😀 Si are doar 120 de pagini ?!

In carte este vorba despre familia Tuvache, care detine un magazin, mai bine zis vestitul Magazin de Sinucideri 😀 Impreuna cu cei trei copii ai lor (Vincent, Marilyn si Alan), Lucrece si Mishima au grija de afacerea familiei. Vrei sa te sinucizi si nu stii cum s-o faci ca sa fie cat mai interesant sau dramatic ? Ei bine, Magazinul de Sinucideri iti ofera milioane de posibilitati. Nici macar eu nu stiam ca exista atatea, am ramas uimita cand am citit. Autorul are un umor negru fantastic si trateaza cu ironie un subiect delicat: sinuciderea. Alan, mezinul familiei este vedeta cartii. Baietelul de 11 ani le cam da batai de cap parintilor prin simplul fapt ca este un copil fericit si politicos, exact contrarul fratilor lui. Incet incet, Alan ajunge in sufletele intunecate ale familiei sale si ii transforma in oameni buni, total opusul a ceea ce au fost inainte.

Finalul este unul cu totul si cu totul neasteptat, cel putin pe mine m-a impresionat. De abia atunci am inteles adevaratul rol al lui Alan in carte, ce ”menire” a avut baiatul de la inceput 😀 Pana si finalul acela mai putin fericit a fost amuzant. Mi-ar placea sa mai citesc carti scrise de Jean Teule, e un autor cu o imaginatie deosebita si cum am mai spus, are un simt al umorului fantastic. Daca vreti o lectura usoara, amuzanta, dar si cu o morala buna, cititi Magazinul de Sinucideri!

five-stars

A mai citit careva MDS?

Anunțuri

12 gânduri despre „Recenzie ~ Magazinul de Sinucideri de Jean Teule

1. Este prima data cand aud de aceasta carte. Imi place mult coperta, baloanele colorate sunt in contrast cu titlul. Cand am citit „Magazinul de sinucideri” ma gandeam la un sens figurat, mi-a cazut fata cand am aflat ca CHIAR este un magazin de sinucideri. Imi place subiectul cartii, imi place recenzia ta, ma duc sa o caut pe Goodreads.

2. Eu am auzit de aceasta carte dar nu m-am incumetat inca sa o i-au si sa o citesc.Este foarte buna recenzia si cartea mi se pare interesanta!

3. WTF!?120 de pagini?!cand te uiti la coperta crezi ca e un roman pentru copii(daca ignori sfoara aia de spanzurat),dar titlul iti schimba parerea 😉 nu cred pe nimeni in stare atat de nebun sa creeze un magazin special pentru omoruri,dar uite ca cineva a inventat unul.am mai vazut cartea si prin alte parti,dar nu m-a atras pana acum,pana nu i-am citit descrierea,dar si recenzia ta 😛 deja am adaugat-o pe wishlist 😉 si daca nu-mi zicei tu care are umor negru,puteam sa jur ca-i horror….

4. Am citit carte si am vazut si filmul, au fost ambele dragute, m-au mai destins. Este o lectura usoare pentru o zi ploioasa cand nu ai ce face, sigur te va binedispune.
    Ar trebui sa o cititti! 🙂

5. Nu am citit cartea asta sau mai bine zis nuvela …asa pare dar am auzit lucruri dragute despre ea. Ceea ce e de bine si putin ciudat datorita numelui pe care il are . Felicitari pt recenzie la cat mai multe inainte

6. Ce recenzie hazlie ai scris si ce imagine ai postat… 🙂
    Nu stiam nimic despre aceasta carte si nici ca ar fi fost ecranizata, iar daca voi avea vreodata ocazia, o voi citi mai ales datorita descrierii tale.

Lasă un răspuns