Scoala, scoala si iar…scoala

Desi mai este o saptamana pana la vacanta, nefericita de mine inca se gandeste incontinuu la scoala 😀 Sa fi eleva in clasa a IX-a la mate-info intensiv engleza nu e chiar asa usor, din pacate 😉 De o luna incoace am avut cate o teza in fiecare saptamana, iar luni e ultima, la biologie. Nu stiu cum o sa scap cu viata din asta =)) Voi ati mai dat teza la bio in perioada de liceu? Cat de groaznic poate sa fie? 😀

Apropo, voi in ce clasa sunteti sau faceti parte din categoria fericitilor si ati scapat? Nu ma intelegeti gresit, imi place mult la scoala, dar deja viata de ”matematiciana” si ”informaticiana” ma oboseste rau de tot 😀 Nici nu mai am vreme de citit. Partea cea mai proasta e ca diriga mea e de lb. romana si ne recomanda cate o carte noua in fiecare zi. Vacanta aia parca e la mii de km departare!

Si acum va las, poate imi vine vreo idee pentru eseul la romana ❤ Trebuie sa imi imaginez ca sunt o picatura si sa scriu o pagina de jurnal din viata mea.

12 gânduri despre „Scoala, scoala si iar…scoala

  1. Eu scap de teze abia in ianuarie, cand o dau pe ultima. Pe aici se simte deja mirosul de vacanta, dar eu vreau sa simt mirosul lunii ianuarie pentru ca atunci incep pregatirea pentru olimpiade, yay -_- . Btw, sunt clasa a VIII-a si sunt doar cateva materii ce ma enerveaza, incepand cu matematica.

  2. Eu sunt la mate-info bilingv engleza tot clasa a9-a 😀 Acum 2 saptamani a fost un incendiu in liceu si nu am fost cateva zile la scoala pentru ca trebuiau sa revopseasca si sa inlocuiasca cateva geamuri pe acolo asa ca am reprogramat cateva teze. Si saptamana asta am ajuns sa dau 3 teze ( la mate, info si bio) asa ca am fost foarte ocupata. Din fericire, mai am doar teza la engleza pe care o dau marti.
    Oricum, nu-ti face griji pentru teza la bio, nu este asa grea. Eu am o profesoara foarte exigenta la aceasta materie si am crezut ca teza va fi foarte dificila, dar am avut doar 2 probleme din genetica si meioza, sa descriem niste faze din etapa reductionala a meiozei, sa vorbim despre un organit celular ( la alegere) care este prezent la eucariote si sa spunem invelisurile celulei vegetale si de precizat la fiecare invelis componenta de baza.
    Scuze ca am scris asa mult :))

  3. Si eu vreau sa merg EXACT ca tine – mate-info intensiv engleza. Mie imi place, cat-de-cat, matematica, dar toti din jurul meu imi zic sa nu merg, ca o sa fie oribil si-o sa-mi fac viata de liceu un calvar si aproape au reusit sa ma convinga.
    Dar tu la ce materii dai teza?

    • Info, mate, romana, engleza si una la alegere din bio, chimie sau fizica 😀 E adevarat ca e foarte greu, mai ales daca mergi la un liceu care este considerat cel mai bun si profesorii au pretentii de la tine 😉 dar na, acum depinde de fiecare. Mie nu mi se pare chiar asa greu, nu mai am medii de 10 pe linie ca in generala, dar ma descurc foarte bine. Plus ca am o clasa super faina si unita si toti mergem de drag la scoala 😀 Matematica e foarte grea, si informatica la fel, trebuie sa-ti si placa ca sa le intelegi.

  4. Si eu tot in clasa aIX-a sunt, la chimie-biologie. Mai am de dat teza la chimie luni si scap. Teza la bio nu a fost foarte grea si sunt sigura ca nici pentru tine nu va fi :*.
    Succes! :*

  5. Hmm, mate-info, fain ce sa zic 🙂 Pana sa ajung la liceu eram terorizata de mate si informatica mi se parea o ora de stat pe FB :)) Sa vezi cum e s-o faci cu directoarea x_x a IX-a mi s-a parut cel mai relaxant an, acum ca sunt in a X a si fac comparatie mi se pare enorm de greu, pentru ca deja profii te cunosc si nu mai merg scuzele :)) Cred ca depinde si de personalitatea ta, eu sunt ceva mai boema si ma regasesc doar in ore gen romana, engleza istorie…daca ti-ai gasit zona de confort deja nu mai e problema cu restul materiilor, deoarece la anul pe vremea asta ai sa ai deja o viziune formata despre alegerile de dupa terminarea liceului si ai sa vezi ca vei privi lucrurile altfel 🙂
    Apropo, frumos blog ^_^ Noroc de pagina cu schimb de carti, altfel nu dadeam peste el 🙂

  6. Eu am scapat de scoala dar cele trei fete ale mele inca mai au (a4a,a9a si a12a) si le vad ca sunt foarte stresate si obosite,mai ales ca ele fac si naveta.Mie mi-ar face mare placere sa pot da timpul inapoi sa fiu din nou la liceu(a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea).Dar…nu pot.

Lasă un răspuns

