Concurs SUB ACEEASI STEA

Yey, a venit vremea pentru primul concurs de pe blog 😀 Sper sa participati in numar cat mai mare pentru ca premiul este o carte superba,  SUB ACEEASI STEA de John Green. Concursul dureaza pana pe data de 1 Ianuarie 😀

sub_1.3dCe trebuie sa faceti pentru a participa:

  • Lasati un cometariu care sa cuprinda numele vostru adevarat si adresa de e-mail cu care urmariti blogul
  • Sa comentati la orice post de pe blog (deocamdata e doar unul, dar na :D)
  • Sa postati despre concurs pe blog vostru (sau Twitter, Facebook, sau prin orice alt mijloc de socializare) si sa lasati link-ul aici

Castigatorul va fi ales prin random.org 😉 Succes tuturor!

20 de gânduri despre „Concurs SUB ACEEASI STEA

  1. Numele: Pascov Stefania
    Email : stefania_alexandra67@yahoo.com
    Am comentat la postul cu Alchimistul. Multumesc inca o data de recenzie <3.
    Share: https://www.facebook.com/stefyyyyyyyyyyyyyyyyyy/posts/691397077560071?
    Urmaresc blogul prin emailul stefania_alexandra67@yahoo.com dar si de pe blogul meu: Atardecer rosa. Habar nu am cum iti apare numele dar e ori Atardecer rosa ori stefyalecsandra. Nu prea ma pricep la setarile blogului desi il am de ceva timp. Multumim de concurs 🙂

  2. Pingback: Anunt | Krisszu si jurnalul fermecat

  3. Iti urez si eu un calduros „Bine ai venit! ” si ma bucur ca m-ai invitat la concurs – in felul asta ti-am gasit blogul 🙂 si imi cer sincer scuze ca nu voi participa, desi mi-as fi dorit din moment ce e primul de pe blogul tau 😀 Insa nu pot decat sa fac act de prezenta fiindca eu deja am aceasta carte si nu ar avea rost sa particip si ( daca as castiga ) sa iau cartea in fata cuiva care poate si-o doreste 🙂

Lasă un comentariu